Spoštovane kolegice in kolegi!

     Opažam, da ja v naši skupini delo zastalo ali pa se sploh ni zares začelo. Skupina počasi razpada. Sprašujem se; zakaj je tako? Morda se nam zdi, da tega ne potrebujemo, ali nam je škoda časa, mogoče si mislimo, da bomo sami prišli hitreje do cilja…
      Zakaj ne moremo delovati kot skupina? Največja ovira je naš lažni jaz– ego. Ko se človek odreče svojemu lažnemu egu spozna pravi jaz. Pravi jaz ne pozna meja in ovir. Naše obzorje se razširi in življenje postane bolj bogato.

V premislek vam ponujam:
·         Ne delamo drug za drugega - delamo drug z drugim. (Stanley C. Gault
·         Prijateljstvo ne kritizira v uri nesloge. Preprosto sprejme prijatelja v objem in pravi: Ničesar ne zahtevam, ničesar ne presojam, tukaj je moje srce: nasloni se nanj in se spočij! (Malvidia von Meysenburg. (Dean Martin)
·         Ne pričakuj od prijateljev, da ti bodo storili to, kar lahko narediš sam. (Ennius
·         Majhne usluge prijateljstva so tisočkrat vrednejše kot bleščeča darila, s katerimi nas poniža nečimernost darovalca. (Goethe
·         Kogarkoli srečam, ga poskušam obravnavati kot starega prijatelja. To me navda z iskrenimi občutki sreče. (Dalaj Lama
·         Najdragocenejši so tisti prijatelji, ki jih ne poznamo. (arabski pregovor
·         Pravo prijateljstvo je eno najtežje dosegljivih čustev; morda celo teže dosegljivo kot  ljubezen

    Če že nismo prijatelji, pa smo vsaj lahko poklicni kolegi, ljudje, ki sprejemajo odgovornost in spoštujejo drug drugega. Upam, da premoremo vsaj nekaj ponosa in pojasnimo svoje stališče. Povemo na glas; ne da se mi, ni vredno, sem len, rad bi šel po svoji poti, z vami ne morem delati, nimam časa, zdi se mi neumno, …
Srčno upam, da se v torek na sestanku vsi skupaj srečamo in si pojasnimo nastale probleme.

LP
Bojan

1 komentarji:

Sebastian pravi ...

Jaz mislim, da delo v skupini kar teče glede na okoliščine (= kolikor smo sicer zaposleni), je pa res da bi se vedno stvar lahko izpeljevala boljše.
Mogoče smo se malenkost upočasnili, vendar nam ta postanek daje nova izhodišča; sami postajamo testna skupina naših idej, dognanj, vedenj, spoznanj in potencialnih rešitev.
Mi smo skupina in mi smo posamezniki te skupine; vse je na nas.

Da ne moremo delovati kot skupina zaradi ti. lažnega jaza - ega, se pa nikakor ne strinjam (predvsem ker ego ni lažni jaz, ampak mislim da je temelj našega jaza; super ego je kvečemu lažni jaz, ampak to je že stvar druge debate).
Osebno sem mnenja, da je ravno zdrav ego, torej razumen posameznik, ključna enota delujoče skupine. Delikventno vedenje v skupini se pojavi, ko naš ego trpi; le-ta pa trpi, ko je njegov obstoj v danih okoliščinah zanemarjen, utišan, kakorkoli že prizadet.
Sam sem mnenja da prej kot se bomo kot posamezniki zavedali pomembnsti ega pri razvoju v "zdravo" osebnost, lažje nam bo.
Tako kot se izobražujemo (pa ne mislim izključno nas, ki to študiramo) na področju vizualnega v dobi sodobnih medijev se posledično z informiranostjo izobražujemo tudi v družbenem razumevanju. Imamo dostopa do (pre)več informacij s katerimi moramo ravnati, spoznali smo že "vse" možne človeške pojave ... s tem vidim jaz možnost, da se iz tega vsega nekaj naučimo in se začenjamo bolj osebno spoznavati z družbo. Kdaj je lahko posameznik imel tolikšen odnos z dejansko družbo v primerjavi z direktnim medosebnim odnosom (pa vzemimo za primer samo internetna socialna omrežja).

Da ne zaidem preveč z začetne misli; vsak ima svoj pogled na svet, torej vsak goji svoj ego. Včasih moramo iti preko njega, ampak če ga zanemarimo je to tako nevarno kot da bi zanemarili žival, ki mora na koncu napasti, da preživi.

Tudi jaz želim, da v čimvečjem številu nadaljujemo naša torkova srečanja.

lp

spletna stran utopičnega seminarja